logo lroc

Re: Intalnire "de toamna" a pasionatilor de Land Rover

Mai Mult
22 Oct 2012 16:36 #41 de Flyer
undeva mai in mijlocul tarii nu se poate? ca as vrea sa vin si eu la marea ieseala dari din cluj ii cam mult de venit.

Nanocom Evolution
Daca citesti asta te afli in locul gresit pentru ceea ce cauti.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

  • Teddybear
  • Avatarul lui Teddybear
  • Deconectat
  • Moderator
  • Moderator
  • "Life is what happens to you while you're busy making other plans." John Lennon
Mai Mult
22 Oct 2012 16:56 #42 de Teddybear

godwishu a scris: Revin cu o locatie www.naparis.ro.

Mai nou au si vile cu 5 camere la etaj si living jos la 1200 lei pe weekend toata vila. ( fara mancare) si putem sa facem oaia......
Locatia este vizitata frecvent de niste prieteni si este foarte ok.

Iar oferta asta este foarte ok :

"De aceea incepem prin a oferi pachetul cu pensiune completa(cazare si masa), Pensiunea Naparis fiind o adevarata destinatie culinara.


1. Pachetul de weekend porneste de la 258 lei/persoana, pachet care include 2 mic dejun, 2 pranzuri si 2 cine (intrare cu pranz/cina vineri si iesire cu mic dejun/pranz duminica). Atat pranzul cat si cina sunt alcatuite din 3 feluri principale, pe care le gasim listate la capitolul “ce poti sa mananci la noi”. Preturile din lista de meniu reflecta atat calitatea unor produse naturale, fara conservanti, cat si cantitatea, pentru ca singurul cantar pe care-l folosim este deliciul si satisfactia turistului, de aceea portiile nu sunt oferite in limita unor anumite gramaje si intotdeauna o eventuala portie suplimentara este cu drag oferita “din partea casei”, o astfel de solicitare fiind considerata un adevarat compliment la adresa noastra! Oricum, luate in pachet cu cazarea, preturile preparatelor sunt mai scazute! "


Marius, din ce am citit eu pe site, ofertele sunt diferite: cea cu masa inclusa nu se refera la vilele de 5 camere, acelea sunt in regim de self-catering!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing... LAND ROVER !

You know you own a Land Rover when you spend days of cursing, sweating, shouting frustration fixing it for 3 hours of fun and still be happy

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 17:52 #43 de godwishu
EXACT !

Sunt 2 oferte:
1. cazare fara masa 5 camere cu living 1200 lei/weekend
2. cazare+masa 258/pers de vineri seara pana duminica la pranz.

ALBERT Einstein: "Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia,dar de Univers nu sunt sigur!"

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

  • Teddybear
  • Avatarul lui Teddybear
  • Deconectat
  • Moderator
  • Moderator
  • "Life is what happens to you while you're busy making other plans." John Lennon
Mai Mult
22 Oct 2012 18:08 #44 de Teddybear

godwishu a scris: EXACT !

Sunt 2 oferte:
1. cazare fara masa 5 camere cu living 1200 lei/weekend
2. cazare+masa 258/pers de vineri seara pana duminica la pranz.


Personal consider ca e cam scump "halatul". Poate gasim ceva mai accesibil, zic eu...

It's not a "Jeep thing" it's the real thing... LAND ROVER !

You know you own a Land Rover when you spend days of cursing, sweating, shouting frustration fixing it for 3 hours of fun and still be happy

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 18:40 #45 de godwishu

sean a scris:

godwishu a scris: Tocmai am terminat de taiat si spart 3 mc de lemne. In principiu sunt multe pentru o oaie la groapa. Dar, sigur 1 mc de lemne intra. (peste 3000 kW !!!) La protap am facut si este crancen. Ne-am imbatat de doua ori pana a fost gata. Si cand a fost gata numai de mancare nu ne mai ardea noua. Propun varianta mai simpla, pe care eu am incercat-o si a iesit grozava.
Carnea de pe oaie taiata subtire si batuta cu ciocanul de snitele.
Se prepara un sos din ardei capia (5-6 kg) tocati la masina, ulei,vin rosu tare, sare, cimbru, piper.
Se tavalesc bine bucatile in sos, la fel si oasele cu carne (coaste, spata, etc..).
Se aseaza in vas acoperit si se da la frigider o saptamana. Se amesteca in fiecare zi.
Se pune la gratar. Se protejeaza bine ochii de fumul degajat.
Capatanile se fierb pana se desface carnea de pe os. Se curata carnea, se amesteca cu usturoi, hrean, piper, otet si supa de la fiert. Se serveste cu mamaliga.
Recomand oaie stirba, stearpa...Are carnea mai grasa decat carlani. Garantez ca se fragezeste atat de bine incat o mananci si fara dinti.
Atentie ca la Sf. Dumitru se dau oile la berbec si nu prea se mai gasesc de cumparat.

Se asezoneaza cu vin nou, mamaliga si mujdei.
O oaie este in jur de 300 ron.Necesar minim 2 bucati. Cioban de unde sa le luam am. Mai ramane partea de munca la transat.


"Oaie stirba si stearpa"??? :woohoo:
Pe astea nu cred ca le vand ciobanii pentru ca le folosesc ei! :lol: :lol:
Ai facut focul cu mingi de ping-pong?
Erai la prima sau la a doua betie ca nu-mi dau seama din poza? :lol: :lol:


ALBERT Einstein: "Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia,dar de Univers nu sunt sigur!"
Atașamente:

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 19:30 - 22 Oct 2012 19:30 #46 de AlexStrugariu
Replied by AlexStrugariu on topic Re: Intalnire "de toamna" a pasionatilor de Land Rover

Flyer a scris: undeva mai in mijlocul tarii nu se poate? ca as vrea sa vin si eu la marea ieseala dari din cluj ii cam mult de venit.


Mda... daca ar fi locatia Agapia, probabil ca as veni si eu... :whistle: Poate next time ;)

LR Freelander Td4 Serengeti (manual), 2003 - "Freely"
LR Discovery 3 TDV6 S (auto), 2005 - "Disco"
Last edit: 22 Oct 2012 19:30 by AlexStrugariu.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 20:39 #47 de mariusg
Astept sa-mi spuneti unde sa vin. Mariusg+1 oriunde, oricand, oricum numai sa-mi spuneti cu 1 saptamana inainte sa o anunt pe sotie.

Land Rover Discovery 2 1999 V8 Automatic - Thor
Land Rover Discovery 2 2001 Td5 Manual - Phoenix

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

  • Teddybear
  • Avatarul lui Teddybear
  • Deconectat
  • Moderator
  • Moderator
  • "Life is what happens to you while you're busy making other plans." John Lennon
Mai Mult
22 Oct 2012 20:44 #48 de Teddybear

mariusg a scris: Astept sa-mi spuneti unde sa vin. Mariusg+1 oriunde, oricand, oricum numai sa-mi spuneti cu 1 saptamana inainte sa o anunt pe sotie.


Deci, actualizam lista:

  1. Cosmin -THX+2
  2. Adrian - Teddybear+1 - eu as merge de vineri, 9.11 daca mai sunt doritori :silly:
  3. Andrei - cristeaandm+?
  4. Florin - Sean+3 - de vineri?
  5. Cristi - KYK+3 - de vineri
  6. MariusG+1 - de vineri??


Cu locatia inca suntem in ceata, poate stabilim ceva la intalnirea de saptamana asta, e mai usor sa vorbim face-to-face.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing... LAND ROVER !

You know you own a Land Rover when you spend days of cursing, sweating, shouting frustration fixing it for 3 hours of fun and still be happy

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 23:15 #49 de DOK

sean a scris: Le ai pe ambele in curte,poti testa o catarare - avantajul Disco 4 dat de 600 Nm,raportul de 1:3 in reductor si extrordinarul control al tractiunii nu vad cu ce l-ai putea compensa la Nissan.
Imi mentin parerea ca la proba asta (urcare lunga si abrupta ) Patrocle va veni pe locul 2 si chiar vreau sa facem testul la intalnirea din noiembrie unde eu vin cu D4 din motive de echipaj complet (2+2). :)
In orice alte conditii sunt constient ca Patrolul are avantaj si nu imi permit sa incerc sa demonstrez altceva cu masina mea! :whistle:
Cand voi termina de echipat Carabinierul iti arunc manusa pentru orice proba vrei,mai putin aia cu urcarea! :evil:

Tinand cont de dotarile fiecareia dintre masini, ar trebui sa detaliem notiunea "teren", in sensul ca daca vorbim de asfalt, asa cum am spus mai sus, evident ca ajungi relaxat inaintea mea ... dar pe teren accidentat, cu pietris si noroi, mai ales in rampa ... :whistle:
Sigur ca nu avem cum sa comparam cele doua utilaje, macar prin prisma gumelor ... diferenta majora este ca unde ajunge Disco, ajunge precis si Patrocle, dar reciproca nu este valabila ... :evil:
Apropos ... eu nu-mi permit sa-l bag pe Disco in off-road ... prin urmare daca vreti sa ne jucam in noroi, trebuie sa ma acceptati cu Patrocle ...

LR Discovery 4 = PASHA
Nissan Patrol Y61 = PATROCLE (pregatit pentru noroaie)
Jeep Wrangler = J.J. (de poza)
Bicicleta TREK 3700 = SASCHA

"Life is not about waiting for the storms to pass ... it's about learning how to dance in the rain."

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 23:31 #50 de AlexStrugariu
Replied by AlexStrugariu on topic Re: Intalnire "de toamna" a pasionatilor de Land Rover

DOK a scris:

sean a scris: Le ai pe ambele in curte,poti testa o catarare - avantajul Disco 4 dat de 600 Nm,raportul de 1:3 in reductor si extrordinarul control al tractiunii nu vad cu ce l-ai putea compensa la Nissan.
Imi mentin parerea ca la proba asta (urcare lunga si abrupta ) Patrocle va veni pe locul 2 si chiar vreau sa facem testul la intalnirea din noiembrie unde eu vin cu D4 din motive de echipaj complet (2+2). :)
In orice alte conditii sunt constient ca Patrolul are avantaj si nu imi permit sa incerc sa demonstrez altceva cu masina mea! :whistle:
Cand voi termina de echipat Carabinierul iti arunc manusa pentru orice proba vrei,mai putin aia cu urcarea! :evil:

Tinand cont de dotarile fiecareia dintre masini, ar trebui sa detaliem notiunea "teren", in sensul ca daca vorbim de asfalt, asa cum am spus mai sus, evident ca ajungi relaxat inaintea mea ... dar pe teren accidentat, cu pietris si noroi, mai ales in rampa ... :whistle:
Sigur ca nu avem cum sa comparam cele doua utilaje, macar prin prisma gumelor ... diferenta majora este ca unde ajunge Disco, ajunge precis si Patrocle, dar reciproca nu este valabila ... :evil:
Apropos ... eu nu-mi permit sa-l bag pe Disco in off-road ... prin urmare daca vreti sa ne jucam in noroi, trebuie sa ma acceptati cu Patrocle ...


Sper din tot sufletul sa filmeze cineva aceasta proba Disco 4 vs. Patrocle. Cred ca trebuie si o sectiune cu pariuri pe forum :lol:

LR Freelander Td4 Serengeti (manual), 2003 - "Freely"
LR Discovery 3 TDV6 S (auto), 2005 - "Disco"

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
22 Oct 2012 23:45 #51 de AmiOFF-ROADRUNNER
Replied by AmiOFF-ROADRUNNER on topic Re: Intalnire "de toamna" a pasionatilor de Land Rover

DOK a scris: Apropos ... eu nu-mi permit sa-l bag pe Disco in off-road ... prin urmare daca vreti sa ne jucam in noroi, trebuie sa ma acceptati cu Patrocle ...


Dupa cum vad eu treaba, bag de sama ca tre sa dau o fuga pina "acasa" cu simecsurile pe roof-rack... mai ales daca e vorba de pariuri... :P , are ceva daca e D3 in loc de D4 ? :unsure:

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 08:20 - 23 Oct 2012 08:33 #52 de DOK

AlexStrugariu a scris:
Sper din tot sufletul sa filmeze cineva aceasta proba Disco 4 vs. Patrocle. Cred ca trebuie si o sectiune cu pariuri pe forum :lol:

Nu vreau sa te dezamagesc, dar nu cred ca acest duel va avea loc ... vorbim de doua masini cu evolutii diferite in teren, una performeaza pe asfalt, alta pe teren accidentat ... :silly:

LR Discovery 4 = PASHA
Nissan Patrol Y61 = PATROCLE (pregatit pentru noroaie)
Jeep Wrangler = J.J. (de poza)
Bicicleta TREK 3700 = SASCHA

"Life is not about waiting for the storms to pass ... it's about learning how to dance in the rain."
Last edit: 23 Oct 2012 08:33 by Teddybear.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 08:43 #53 de sean

DOK a scris:

sean a scris: Le ai pe ambele in curte,poti testa o catarare - avantajul Disco 4 dat de 600 Nm,raportul de 1:3 in reductor si extrordinarul control al tractiunii nu vad cu ce l-ai putea compensa la Nissan.
Imi mentin parerea ca la proba asta (urcare lunga si abrupta ) Patrocle va veni pe locul 2 si chiar vreau sa facem testul la intalnirea din noiembrie unde eu vin cu D4 din motive de echipaj complet (2+2). :)
In orice alte conditii sunt constient ca Patrolul are avantaj si nu imi permit sa incerc sa demonstrez altceva cu masina mea! :whistle:
Cand voi termina de echipat Carabinierul iti arunc manusa pentru orice proba vrei,mai putin aia cu urcarea! :evil:

Tinand cont de dotarile fiecareia dintre masini, ar trebui sa detaliem notiunea "teren", in sensul ca daca vorbim de asfalt, asa cum am spus mai sus, evident ca ajungi relaxat inaintea mea ... dar pe teren accidentat, cu pietris si noroi, mai ales in rampa ... :whistle:
Sigur ca nu avem cum sa comparam cele doua utilaje, macar prin prisma gumelor ... diferenta majora este ca unde ajunge Disco, ajunge precis si Patrocle, dar reciproca nu este valabila ... :evil:
Apropos ... eu nu-mi permit sa-l bag pe Disco in off-road ... prin urmare daca vreti sa ne jucam in noroi, trebuie sa ma acceptati cu Patrocle ...


Eu am definit destul de bine proba "urcare lunga si abrupta" - noroi pana la gat nu poti gasi la asa ceva,pietre si iarba uda nu sunt o problema pentru D4 echipat cu MT (sunt chiar un avantaj vs. Patrocle) dar am totusi rugamintea sa ne intoarcem pe alt traseu ca mi-e frica de coborari! :lol: :whistle:
La ultima revizie am donat la Premium o roaba de pamant si pietre de prin scuturi - am descalificat Disco de la muncile campului pentru ca acum am jucarie dedicata (Defender).
Cu Patrocle ca al tau nu am mers dar de-a lungul timpului am calarit HDJ80,Terracan,Pajero V60,Navara D22,Niva,G,Disco1,Disco4,Defender si imi mentin parerea ca la genul asta de proba D4 este fara discutie "the winner".
Cu offroad-ul am facut cunostiinta de nevoie (nu mi se parea o distractie sa te tarai de-a lungul unei linii de inalta tensiune in constructie pe urme de utilaje supradimensionate pe ploaie sau zapada,de exemplu) si nici acum nu ma bag in noroi pana la gat doar de dragul de a demonstra ceva dar nici nu evit sa merg pe oriunde am sau nu am treaba! :)
Incearca si D4 in teren,vei fi uimit de ce poate si odata nu se pune,oricum e in garantie si nu e deloc fragil,eu i-am schimbat un pivot dar stiam de el de cand am luat masina de la Premium la 48000 km,in restul de 45000 facuti de mine intr-un an nu am avut nici o problema cu toate ca am mers cu ea prin toate coclaurile posibile si pe orice vreme. ;)
Pentru noroaie se baga Ami...... :evil:

Discovery 4
Defender 90

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 09:29 #54 de nick

AmiOFF-ROADRUNNER a scris: Dupa cum vad eu treaba, bag de sama ca tre sa dau o fuga pina "acasa" cu simecsurile pe roof-rack... mai ales daca e vorba de pariuri... :P , are ceva daca e D3 in loc de D4 ? :unsure:


Mai bine trimite si tu repede simecsii la Florin

VW Typ 3 1966
Defender 90 SVX 2008
Discovery 3 2005
Landrover Go Beyond ToughPhone 2012

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 09:41 #55 de sean
Doar daca merg pe Defender.... :lol: :lol: :lol:

Discovery 4
Defender 90

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 10:18 #56 de sean
Pana la urma unde mergem?
Zona Buzaului ma avantajeaza si subscriu,mai nasol e de cei din jumatatea de vest.
In zona gasim si pastrama buna gata facuta,e mai comod! :P
Goodwish-ule,eu cartofii aia ii bag in jar,randamentul e mult mai bun,dupa ce termini cu carnea sunt gata si ei.

Discovery 4
Defender 90

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

  • Teddybear
  • Avatarul lui Teddybear
  • Deconectat
  • Moderator
  • Moderator
  • "Life is what happens to you while you're busy making other plans." John Lennon
Mai Mult
23 Oct 2012 10:26 - 23 Oct 2012 10:30 #57 de Teddybear

sean a scris: Pana la urma unde mergem?
Zona Buzaului ma avantajeaza si subscriu,mai nasol e de cei din jumatatea de vest.
In zona gasim si pastrama buna gata facuta,e mai comod! :P
Goodwish-ule,eu cartofii aia ii bag in jar,randamentul e mult mai bun,dupa ce termini cu carnea sunt gata si ei.


Pentru zona asta vin si eu cu o sugestie: http://www.infopensiuni.ro/cazare-varlaam/pensiuni-varlaam/pensiunea-montana-varlaam#places
sau:
http://www.lapensiuni.ro/ro/pensiuni/muntenia/buzau/Pensiunea-Caprice-6210147/index.html

Pentru prima am feedback pozitiv de la colegi care au case de vacanta in zona, a doua poate fi vizionata de cei care merg la cupa GTC.

LE tot ince priveste prima locatie, doua observatii: trebuie vorbit din timp, zona e frecventata de grupuri de vanatori. De acolo sunt accesibile: vulcanii noroiosi, focurile vii si Penteleul

It's not a "Jeep thing" it's the real thing... LAND ROVER !

You know you own a Land Rover when you spend days of cursing, sweating, shouting frustration fixing it for 3 hours of fun and still be happy
Last edit: 23 Oct 2012 10:30 by Teddybear.

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
23 Oct 2012 17:55 #58 de DOK

sean a scris:

DOK a scris:

sean a scris: Le ai pe ambele in curte,poti testa o catarare - avantajul Disco 4 dat de 600 Nm,raportul de 1:3 in reductor si extrordinarul control al tractiunii nu vad cu ce l-ai putea compensa la Nissan.
Imi mentin parerea ca la proba asta (urcare lunga si abrupta ) Patrocle va veni pe locul 2 si chiar vreau sa facem testul la intalnirea din noiembrie unde eu vin cu D4 din motive de echipaj complet (2+2). :)
In orice alte conditii sunt constient ca Patrolul are avantaj si nu imi permit sa incerc sa demonstrez altceva cu masina mea! :whistle:
Cand voi termina de echipat Carabinierul iti arunc manusa pentru orice proba vrei,mai putin aia cu urcarea! :evil:

Tinand cont de dotarile fiecareia dintre masini, ar trebui sa detaliem notiunea "teren", in sensul ca daca vorbim de asfalt, asa cum am spus mai sus, evident ca ajungi relaxat inaintea mea ... dar pe teren accidentat, cu pietris si noroi, mai ales in rampa ... :whistle:
Sigur ca nu avem cum sa comparam cele doua utilaje, macar prin prisma gumelor ... diferenta majora este ca unde ajunge Disco, ajunge precis si Patrocle, dar reciproca nu este valabila ... :evil:
Apropos ... eu nu-mi permit sa-l bag pe Disco in off-road ... prin urmare daca vreti sa ne jucam in noroi, trebuie sa ma acceptati cu Patrocle ...


Eu am definit destul de bine proba "urcare lunga si abrupta" - noroi pana la gat nu poti gasi la asa ceva,pietre si iarba uda nu sunt o problema pentru D4 echipat cu MT (sunt chiar un avantaj vs. Patrocle) dar am totusi rugamintea sa ne intoarcem pe alt traseu ca mi-e frica de coborari! :lol: :whistle:
La ultima revizie am donat la Premium o roaba de pamant si pietre de prin scuturi - am descalificat Disco de la muncile campului pentru ca acum am jucarie dedicata (Defender).
Cu Patrocle ca al tau nu am mers dar de-a lungul timpului am calarit HDJ80,Terracan,Pajero V60,Navara D22,Niva,G,Disco1,Disco4,Defender si imi mentin parerea ca la genul asta de proba D4 este fara discutie "the winner".
Cu offroad-ul am facut cunostiinta de nevoie (nu mi se parea o distractie sa te tarai de-a lungul unei linii de inalta tensiune in constructie pe urme de utilaje supradimensionate pe ploaie sau zapada,de exemplu) si nici acum nu ma bag in noroi pana la gat doar de dragul de a demonstra ceva dar nici nu evit sa merg pe oriunde am sau nu am treaba! :)
Incearca si D4 in teren,vei fi uimit de ce poate si odata nu se pune,oricum e in garantie si nu e deloc fragil,eu i-am schimbat un pivot dar stiam de el de cand am luat masina de la Premium la 48000 km,in restul de 45000 facuti de mine intr-un an nu am avut nici o problema cu toate ca am mers cu ea prin toate coclaurile posibile si pe orice vreme. ;)
Pentru noroaie se baga Ami...... :evil:

Patrocle si cu mine :P nu avem nici o problema sa concuram, daca traseul ales nu este pe asfalt ... totul este in functie de data si locul agreat de participanti ...
Referitor la potenta lui Disco, daca recitesti topicul unde m-am prezentat, vei constata ca gustul pentru genul asta de SUV l-am dobandit calarind in offroad un Disco3 echipat cu MT-uri si troliu ...
Masina are capabilitati medii in offroad adevarat, insa pentru expeditii si ture, este perfecta.
Evident ca nu se justifica costurile ridicate de service (de la tinichigerie pana la mecanica) in caz de offroad desantzat si asa cum am mai spus, nu bag in noroi atatia bani, insa cine-si permite, poate sa-i puna gume cu profil Simex, scuturi si troliu si sa se bage cel mult la un offroad mediu.

LR Discovery 4 = PASHA
Nissan Patrol Y61 = PATROCLE (pregatit pentru noroaie)
Jeep Wrangler = J.J. (de poza)
Bicicleta TREK 3700 = SASCHA

"Life is not about waiting for the storms to pass ... it's about learning how to dance in the rain."

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
24 Oct 2012 11:45 #59 de sean

Teddybear a scris:

sean a scris: Pana la urma unde mergem?cupa GTC.

LE tot ince priveste prima locatie, doua observatii: trebuie vorbit din timp, zona e frecventata de grupuri de vanatori. De acolo sunt accesibile: vulcanii noroiosi, focurile vii si Penteleul


Concluzia e ca trebuie sa luam si puscoacele? :lol: :lol:


Discovery 4
Defender 90

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Mai Mult
24 Oct 2012 12:01 #60 de NJU
Pentru acel weekend 9-11, trebuie sa va spun cu mare parere de rau sa nu va bazati pe mine, in cazul in care se modifica data voi fi extrem de bucuros sa particip. :(

Vă rugăm Autentificare sau Crează un cont să participaţi la discuţie.

Timp creare pagină: 0.200 secunde